måndag 1 oktober 2012

Sista dagarna i september

Hrej alla mina 6 miljarder beundrare! Jag har haft fullt upp med att se disneyfilmer och äta godis. Därför har bloggen inte uppdaterats. Vad är väl då bättre att summera upp de sista dagarna i september under den sista timmen i september? Ingenting mer spännande kan väl hända nu...eller tja, man ska väl aldrig säga aldrig.

I fredast på kvällen när jag låg i sängen och frossade i godis så hörde jag hur någon kom i dörren. Forever alone som jag är så blev jag så glad att jag nästan satte godiset i halsen och gick ut i hallen i hopp om att Matilda kom hem för att leka med mig. Det visade sig vara den italienska kocken och jag försvann fortare än vinden tillbaka in på mitt rum. Jag skickade ett SOS-meddelande åt Matilda, men där fick man inget medlidande och jag fick vara ensam hemma med kocken.

I lördast for jag och Emil till IKEA för att kolla på lite grejs. Värsta vuxenpoängen alltså. Jag, pengaslösaren, hittade som vanligt en hel del att bränna pengar på. På kvällen hade Matilda tidigare i veckan sagt att hon skulle ha besök. Så jag väntade ivrigt. Denna gång när någon kom i dörren så avvaktade jag - och tur var väl det. Kocken igen. Den där dumma Matilda alltså.

Idag skulle jag egentligen ha plockat svamp, men när jag såg att det regnade i morse så grinade jag illa och tänkte "Fuck it" och så sov jag 2h till istället. Sedan hade jag mina kusiner på besök och for på pizza. Sedan for jag till dem för att scanna FPA-papper. Hurra! På bussen hem började några bråka och busschauffören stannade bussen och gick och var värsta macho där. Drama <3 Ikväll kom äntligen Matilda hem, fast det var dåligt. Jag hade tänkt läsa. Istället har jag sett på X-factor och Hercules med henne.

I morgon ska jag få skäll för mitt uuuuuuuurdåliga PM. Han kommer att säga två saker åt mig: 1) Du försökte ditt bästa, även om det är det sämsta jag någonsin läst 2) Kom ihåg att jag inte vill ha lök i min BigMac.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar