söndag 14 oktober 2012

Das helg

Börjar ha för mycket på schemat nu för att hinna uppdatera. Fast egentligen är väl ingenting av det jag gör särskilt intressant när jag tänker efter.

I fredas blev det tortillakväll här i lägenheten och sedan Disney time med Emil och Matilda. Jag hittade kokoslimsa i affären, som vi sedan började blanda drinkar med. Det resulterade i det här:



Sedan har jag i princip bara ätit onyttigt, gymmat och legat i sängen och tänkt hur jobbigt det är att skriva PM. Mindre än en vecka kvar och jag har inte börjat. Aldrig förr har en "skoluppgift" kännts så omöjlig som denna. Vet inte hur tusan jag ska få ihop en bra och vettig text.

Men men, nästa vecka blir en helvetisk vecka, efter det tar jag ledigt en vecka och åker till FINLAAAAND!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar