torsdag 25 oktober 2012

Kvällens i-landsproblem

Min säng här hemma är nästan för stor. Jag är ju så van med att sova på ett litet utrymme med antingen en vägg eller person som tar emot.

Dessutom har jag ett monster i mitt rum. Det flyger och har sig. Jag gjorde ett tappert försök att döda det igår men misslyckades. Nu vet jag inte riktigt var det gömmer sig, men ibland ser man en skugga av nånting som flyger omkring. Jag lyckades somna trots allt igår natt. Jag är dock helt övertygad om att medans jag sov så klättrade monstret på mitt ansikte och spred en massa aids och lade ägg i min näsa. I natt lär den väl skrida till verket och avsluta mig. Som avslutande ord så vill jag bara säga: tack och förlåt världen samt att jag testamenterar allt till katten. Farväl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar