söndag 28 oktober 2012

Fest hos Abdullah!

Igår var det utflyttningskalas i maffiahålan (i lägenheten där jag bor). Som mest tror jag att vi var 16-17 personer i lägenheten. Kvällen blev väldigt lyckad och det verkade som om alla trivdes. Kvällen bjöd bl.a på Absinth-shottar, lyckat ölspel, spotify quiz där team fruar (bästa laget!) vann och en massa random dans, både på golvet och i min säng. Vi hann även med lite hederlig Dirlanda i lägenheten också.

Sen skulle vi väl ut också, fast där är minnet lite dimmigt. Det slutade med att jag och Emil stod ensamma på sysslomansgatan och funderade vart allihopa försvunnit. Fast då fick jag syn på en lekpark så då var allt bra igen. Verkar som om alla var lite virriga, för alla tappade bort varandra verkade det som haha. Sist men inte minst så fick man nattligt besök av en överförfriskad Matilda som hängde och slängde lite överallt i mitt rum.

Fest hos Abdullah! Detta gör vi om!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar