onsdag 12 september 2012

Mirakelstrumpbyxor

Idag har varit en sån där dag där man har haft fullt upp varenda sekund och ändå vet man inte riktigt vad man har åstadkommit.

Åtminstone har jag nu gjort följande saker:

- Haft basgruppsmöte om en massa himla tjing tjog uppgifter som bara var jobbiga
- Gått på stan med Johanna
- Köpt mirakelstrumpbyxor frånÅhléns (tack vare Johannas tips). Man ser liksom 3-4kg lättare ut när do m är på. Det diggar vi.
- Köpt hårprodukter för en så stor summa att jag kunde ha handlat mat för 2-3 veckor för de pengarna.
- Letat efter skor som finns, men som ändå inte finns.
- Köpt blomkrukor åt mina ljungväxter som supersnälla Matilda gav åt mig.
- Skärt upp knäet och donerat blod åt golvet.
- Läst i en så torr och tråkig bok att om helvetet existerar så skulle verkligheten där gå ut på att läsa den där boken, om och om och om och om och om igen. I evigheters evigheter.
- Varit vuxen och tvättat kläder

Ja, det och en himla massa till har jag hunnit med. Nu ska ja fortsätta att agera duktig student och skriva tills fingrarna också blöder.

Jäh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar