måndag 14 mars 2011

Where have all the braincells gone?

Känner mig heeelt ur form. Tack vare den här helgen är dygnsrytmen uppochner samt att jag verkar ha x-antal färre hjärnceller. I lördast blev det JP, måste erkänna att kvällen blev över alla förväntningar och t.o.m minnesvärd...ja, finns väl några minnesluckor att fylla, men ni förstår min poäng. Bra drinkar fick man och vattenmelonlonkeron var nog kvällens bästa. Att ta sig hem sen 4 på natten var en annan upplevelse. Att köra bil dagen efter var också aningen spännande. (Luuugn people, gick nog fint fint fint fint).

Tror dock att jag förbrände för många hjärnceller i lördast. Idag har jag varit trögare än någonsin och har också fått höra det en par gånger. Nåväl, vad vore livet utan lite bileet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar