torsdag 31 mars 2011

Pizza...igen.

Idag serverades vi död och malaria i skolan. Jag var så hungrig vid skoldagens slut att jag bokstavligen trodde att magsäcken skulle slita sig ut ur magen och springa iväg. Skulle vara tvungen att fixa mat själv idag också, så det första som snurrade i huvudet var ju förstås skräpmat. Med det sagt så skickade jag där kring lunchtid och frågade Lena om hon ville följa med på pizza. Jooodå.

Då jag kom hem rusade jag och satte på datorn och loggade in på facebook. Ser att Lena är online och inleder diskussionen:
Sarah: maaaaaaaaaaaaaaaaaaaat?
Lena: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Sarah: braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Lena: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Men denna djupa konversation så gick vi och åt pizza. Köpte massa godis i affären efter. Det här med att hålla vikten i skick 2011 verkar lovande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar