torsdag 10 mars 2011

Vårtecken

Runtom i Europa är snön borta, samma börjar ske i Norden. Fåglarna börjar småningom komma tillbaka och dagarna blir ljusare.

Våren är ju också på väg till kära Finland. Idag t.ex kom världens snöstorm, vilket är ett tecken på att våren snart är här eftersom alltid lyckas Finland briljera och vara tvärtemot alla andra normala länder. Ett annat tecken är att jag sov från ca. halv sex tiden till lite över nio ikväll. Det betyder att våren är här, skolåret har ren varat i 7 månader och orken är borta.

Tror jag förresten vaknade upp i nån slags "mellanvärld" mellan vaken och sovande. Någonting stämmer inte. Men jag klagar inte, spännande att få prova på nya saker. På tal om nya saker, hittade idag av en slump ett muterat pekfinger. Råkade hamna på någons profil på facebook och när jag såg närmare på visningsbilden upptäckte jag miraklet. Tycker att det borde bli "ett av världens 8 underverk".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar