tisdag 8 mars 2011

The beginning of something...err...great?

Tattarataaa! Välkommen till denna helt makalösa blogg som jag så duktigt gjorde med passion och kärlek på 3 minuter. Har fortfarande ingen aning var alla super-omg-lol-wtf-inställningar finns som tydligen alla andra har lyckats hitta, men vem vet, kanske jag också en dag hittar till detta ack så hemliga ställe med inställningar.

Annars för dig som inte känner mig eller nu allmänt inte kommit underfund med vad/vem jag är kan jag ju säga såhär; 18 år, flicka (såvitt ja vet), chocoholic. En dag när jag hittar till dessa fantastiska inställningar som jag nämde ovan kanske jag lyckas göra en beskrivning och sätta upp någon slags bild.

Jag heter Sarah Åbonde och välkommen till "The confessions of a chocoholic".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar