onsdag 9 mars 2011

Jakten på den perfekta tratten

Idag på bildkonst då jag och Sandra började bygga vårt lilla projekt, som ännu är hemligt för allmänheten, kom vi på att vi behöver en tratt. Vi begav oss till Halpa-Halli för att hitta den perfekta tratten. Det gjorde vi...inte. Fast nog hittade vi en tratt. En ful en. Den skulle vi ha, tills jag kom på att vi kunde åka till Eepee. I all hast när vi insåg att vi inte orkade gå tillbaka med den såg vi en skyltdocka utan huvud och en pinne till hals. Nu vet ni nog redan vid det här laget att vi inte ignorerade den. Jag tänkte sätta tratten som huvud men lyckades riva av halsen. Jag fick knäböja på golvet för att inte bokstavligen kissa ner mig. Räds icke, jag lyckades hålla mig och vi förde tillbaka tratten. Halsen ligger dock kvar på golvet.

Nåväl, vi hittade den perfekta tratten på Eepee. Slutet gott, allting gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar