onsdag 13 februari 2013

Jag dödade mufasa!

Just ja! Glömde helt bort den lilla nostalgistunden ja hade i lördast då jag såg på Melodifestivalen. Självaste Rikard Wolff var ju med - han som gjorde svenska rösten till Scar i Lejonkungen!! Tack och lov så frågade Gina om han inte kunde säga "Jag dödade Mufasa" i hennes mikrofon.

Jag lovar, hjärtat stannade till ett ögonblick och jag kände kalla kårar utefter ryggen när han yttrade orden och sedan tror ja även att jag gav ifrån mig nåt tjejaktit ljud också. Fy fan alltså. De orden var bland de hemskaste jag hörde från min barndom. Hittade youtube klippet nu och om man blundar när han säger orden skiter man nästan på sig! Fortfarande mer skrämmande än någon av dagens helt urusla skräckfilmer.

Kanske inte så smart att lyssna på det här halv 2 på natten när man är ensam. Jag kommer att drömma mardrömmar om Scar och säkert kissa ner sängen :( Tur ja kan våldgästa Matilda om det blir riktigt illa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar