torsdag 21 februari 2013

5 rosa fönster

Emilia tyckte jag skulle svara på 5 av hennes frågor här på bloggen, så då gör jag väl det. Egentligen ska man väl hitta på 5 egna sedan och utmana nya människor, men jag är rebellisk och struntar i det.

Emilias frågor:


1.  Vad skulle du göra om du fick göra preciiis vad du ville en dag?
2.  Vem är din förebild, och varför?
3.  Vad tror du kommer att hända med Facebook i framtiden?
4.  Min dator är inte så bra. Ska jag köpa en surfplatta eller en ny dator?
5.  Var det bättre förr?

1. Hmm. Jag skulle förmodligen befinna mig på Hawaii med en massa najsiga personer, som t.ex gaga och sveriges kung. Vi skulle dricka goda drinkar, grilla, chilla och prata skit. Alternativt skulle jag kunna tänka mig att bara sova en hel dag och ta igen all förlorad sömn. Jag är inte kräsen som sagt.

2. Nu när jag tänker efter så har jag ju ingen förebild. Visst man kan man pladdra på om familjen och sådär, men någon riktigt framstående person har jag inte. Jag har en fiktiv förebild dock. Den ultimata åklagaren som arbetar med mänskliga rättigheter och som inte förlorar ett enda fall, dvs. mitt framtida jag. (nej vadå självförtroende?)

3. Dör en plågsam död ute i "cyberrymden" och ingen vill vidkännas eller sammankopplas med sidan. 

4. Ny dator förstååååås! 

5. Ja...(jag hatar avtalsrätt! jag hatar civilrätt! jag HATAR alla pissiga cp uppgifter. Jag hatar universitetet). Nåja. Kanske inte. Jag vet inte. Helst av allt vill jag bara åka hem till mamma och sitta på mitt rum och se ikapp alla serier jag inte hinner med och mysa med katten. Men men.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar