tisdag 8 januari 2013

Random listaaa

Kan inte sova, så nu fyller jag i en lista. Är jag dödsseriös i alla mina svar? Självklart.


SENASTE
1. Kompisen du träffade: Den där Matilda
2. Personen du pratade I telefon med: Mamma
3. Du fick SMS av: Emil
4. Du kramade: Hmm. En sån där kram kram av Emil. Fast Matilda kom och klängde på mig när hon kom svettig hem från gymmet. Om det räknas så är svaret Matilda.

IDAG
5. Kläder: Hemlös-style
6. Bättre än igår: Fick byta till bättre toapapper

IMORGON
7. Är det: Tisdag
8. Planer: Sitta i mitt rum och längta efter livslust
9. Något tråkigt som händer imorgon: Tja, nånstans i världen släpps en bomb och här lär väl jag sitta och snora och tycka att det är mest synd om mig i hela världen.

FAVORIT
10. Nummer: 4 och 14
11. Färg: Rött, svart och vitt
12. Årstid: Vintern
13. Saknar du någon?: Jooo. Saknar alldeles för många.
14. Humör för tillfället?: Jag vill sova, bli trött nån gång dumma äckelunge!

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse?: Slog upp ögonen, insåg att en ny pluggdag stundade, svor, snoozade en timme till.
16. Vad åt du sist?: Spaghetti
17. Vad irriterar du dig på?: Min förkylning. Forever förkyld liksom.
18. Tror du på distansförållanden?: Endast för kortare tidsperioder (ex. sommarlov). Vad är det för förhållande om man aldrig i princip ses? Ett förhållande är väl närhet och sånt slisk och blahaj. Min högst personliga åsikt dock.
19. Vem tänker du på just nu?: En person i en tv-serie
20. Tror du att personen tänker på dig med?: Absolut
21. Vart reste du sist?: Förutom hem till Finland...Turkiet
22. Vad gjorde du igår kväll?: Satt i mitt rum och stirrade i lagboken
23. Liknar du din mamma eller pappa?: Nej
24. Ler du ofta?: Nej
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: Tja, jag har ju redan allt. Varför välja?
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Nej. Jag ser aldrig sådant för på NATTEN SKA MAN JU SOVA! Det sa alltid Bamse.
27. I vems säng sov du i igår natt?: Min
28. Vilken färg har din tröja?: Svart

SKOLAN
29. Gillar du skolan?: I måttliga mängder
30. Favoritämne?: Juridik
31. Värsta ämne :  Juridik
32. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: Lever i princip på knäckebröd, och det är tamefasen mycket godare än någonting av den sopkomposten som serverades i min förra skolmatsal. Och nyttigt verkar det vara också...vågen pekar bara nedåt. Älska studieliv!                                


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar