torsdag 10 januari 2013

NERVÖS!

Tror jag aldrig har varit så här nervös i hela mitt liv. Dagen D är här. 30hp tenta. Klarar jag inte den så är hela terminen underkänd. Ingen press alltså..

Kunde knappt sova i natt. Vaknade hela tiden och var orolig över en massa saker. Började fundera på massa paragrafer och öppnade lagboken säkert 10 gånger i natt. Gjorde just lunch, men får knappt ner maten. Nej fy. Alla andra universitetsprogram har ju flera mindre tentor...jävla juridik skit program. Nej, jag har nog aldrig känt så här förut. Hela kroppen är i obalans och pulsen ökar så fort jag tänker på tentan. Jag känner mig rent av illamående, och det är väldigt ovanligt för att vara jag.

5h tortyr väntar. Måste försöka skärpa till mig nu så att jag åtminstone inte sitter och skakar i salen som jag gör nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar