tisdag 8 januari 2013

En otroligt bra dag!

Oj oj oj. Dagar som denna kunde få komma oftare!

Först och främst fick jag idag veta att jag kommer att få ett eget studentboende från och med 1 mars i Flogsta! :) Ska bli skönt att inte vara inneboende och få ett eget ställe med helt egna saker. Hyresfritt i juni och juli också, vilket är varmt välkomnande för min plånbok.

Sedan fick jag resultatet på min promemoria. 15 poäng av 16. Nu behöver jag inte vara så orolig över terminstentan längre. Eller jo, visst måste det fortfarande gå bra, men inte lika svårt att bli godkänd nu!

Som pricken över i:et hann jag också snabbträffa Emil. Har varit dåligt med det på sistone då vi både har tentapluggat.

Nej idag är en otroligt bra dag. Nu är jag peppad att plugga det sista inför tentan som jag SKA ha godkänt i!

/Hey Macarena!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar