fredag 21 december 2012

Nostalgitrip

Gick just igenom alla bilder på min gamla telefon som jag hade från 2008 eller 2009. Jäklar. Nostalgitrip it is.


Mitt älskade lockiga hår. Snart är det du och jag igen!



Den här kvällen slutade i...


...det här



Den gången vi upptäckte att Jazze köpt alkoholfri cider. Skrattar ännu.



En gång när Jazze definitivt INTE druckit alkoholfri cider.



Roligaste kommentaren på Tommys uppsats från vår lärare



Ibland fick man roa sig själv i skolan





Sen klippte jag av mig håret också...



Närpes Grönsaker, världens roligaste arbetsplats



Den där gången då en kvinna låg och krafsade efter mynt i fontänen



Den gången Lena hittade en handelsvagn på vägen i Litauen




Såhär i domedagstider tänkte jag även visa när en gloria uppenbarade sig ovanför samlingshuset på vårt konfirmationsläger. Fina tider.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar