torsdag 20 december 2012

Ensam och sjuk. Det tackar vi för.

Jaha, där åkte Matilda hem till jul. Alla åker hem, utom vi på termin 1 på juristlinjen. Vi har seminarium i morgon än, så jag slipper hem först på lördag. Det tackar vi för.

Får jag ta jullov då? Nej. Vi ska ha hela vår termins tenta (30 hp) 10 januari. Det innebär att jag ska plugga in allt jag lärt mig sen 3 september och ännu mer. Det tackar vi för.

Dessutom har jag gått och blivit riktigt förkyld och har feber. Jag är i princip helt ensam i lägenheten och ifall jag kvävs av mitt eget slem finns ingen där att rädda mig. Det tackar vi för.

I morgon skulle jag och Emil ha gått ut på restaurang och lyxat till det. Går inte nu då jag varken kan känna smak eller svälja. Det tackar vi för.

ÅTMINSTONE ska jag nu få se The Hobbit med Emil i morgon. Jag sa att jag kommer att skämmas då jag kommer att sitta och snora och harkla mig i biosalongen. Emil sa att om någon säger något så slår han ner dom. Det tackar vi för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar