tisdag 27 november 2012

Vill också se Pocahontas!

Hjälp vad mycket jag har att göra nu. Klockan är halv 11 här nu och jag håller fortfarande på med skolarbete och började 11 idag. I morgon kör jag igång 08.15 och planerar att sitta på Norrlands/Juridiska biblioteket tills jag tynar bort...eller tills dom stänger (18.00). Jaja får se vad det blir av det. Är inte direkt den personen som brukar klara av att hålla mina ambitiösa planer.

Ibland tror jag att dom som planerade juristprogrammet bara ville göra det onödigt svårt och jobbigt för att leva upp till den allmänna uppfattningen att det är krävande och jobbigt. Det lyckades dom med. Matilda sitter i sitt rum och ser pocahontas och jag sitter här och skriver om religionsfrihet. Jag vill också!

Jaja. Är väl värt det i framtiden när jag är stenrik och har folks öden i mina godtyckliga händer. Aaah. Underbara tanke. Nej nu ska jag fortsätta så att jag får sova nån gång.

Tjopps.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar