onsdag 7 november 2012

Jahapps

Idag är facebook spammat med "Herregud tralalalalala Obamaaaaa!". Jag antar att han vann.

Efter att ha levt spartanskt med 17kr på mitt kort några dagar så fann jag idag att jag äntligen hade pengar på det igen. Hurra! Mitt knäckebrödspaket tog slut igår, så det började bli lite spännande där ett tag. Jag for och storhandla till Ica Väst. Tänkte svimma när jag såg slutsumman och när jag kom hem kom jag inte ens ihåg hälften av allt jag hade köpt. Blev så lycklig av att få köpa mat att lite vadsomhelst åkte ner. Man ska inte handla när man är hungrig.

Sedan köpte jag i farten nån energidricka som var på specialpris. Sen när jag tog min första klunk fick jag tårar i ögonen. INGEN KOLSYRA??? Perrrrkele. Läs alltid noga på burken först Sarah...

Nej, nu ska jag väl göra nåt vettigt av den här dagen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar