fredag 9 november 2012

Hyper gone bad

ÄÄÄÄHHHHHH!!! Kedja fast mig någon! Nu börjar jag bli lite väl odräglig.

Festfiiiiiilisen e på topp!! Oj oj oj vad jag väntar på att Matilda ska komma hem så att vi kan börja förbereda oss för kvällens fest. Vissa har ju ren börjat höhö....*klunk*.

MEN! Dagens tjolahoppsangrej: Ja fick ju jättebra respons på min akademiska uppsats. Verkar som om flera fått negativa kommentarer men jag hade inte fått nån kritik alls gällande mitt innehåll eller upplägg. Fanns bara några kommentarer om hur jag kunde förkorta lite meningar och lite fel i mina fotnoter. TJOOO! Stod att jag hade ett "utmärkt juridiskt språk" tattarataaaaaaaa! Okej, lite svårt att tro att jag skulle vara en vettig människa då man läser det här inlägget...men ja. Jag är hyper. Äntligen en bra dag där juristprogrammet känns kul, jag är pigg och någorlunda frisk och en massa roligt står på schemat. Nästan så att jag är så hyper att jag borde gå och väva en matta eller göra nåt annat produktivt av min energi.


NEJ! Nu ska jag shejka till Fest hos Abdullah nonstop tills Matilda kommer. Då perrrrrkele blir det bileet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar