lördag 9 juni 2012

Studentbilder

Kom på att jag kunde slänga upp några random bilder från min studentdag. Eftersom jag ser ut som en knarkande kråka på de flesta bilderna så lär det mest bli udda bilder. Enjoy!

ABI 2012

Den helt fantastiska jag


 
Klänningen i sin helhet, mitt helt fantastiskt inredda rum + kusin som leker med katten

 

Lillasyster och lillebror (halvsyskon). Bara för att många undrat i så många år. Och ja, hon och jag liknar ENORMT mycket varandra. Inga tivel på släktskapet där haha!


Mycket folk kom, och extra trevligt då goda vänner dök upp!


 
Den där storebror och jag


Det kom även gäster på motorcyklar dagen efter. Status!



Riktigt nöjd blev jag med kalaset. Många kom och jag fick endast bra presenter! Tack till alla medverkande och till alla som gratulerat mig och så vidare och så vidare. Speciellt ett tack till min kära mor, mormor och moster som ställde upp med mat och servering!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar