tisdag 12 juni 2012

Måste nog köpa ett tält

Jag tror snart jag skiter i allt vad bostad heter när det gäller Uppsala. Det är tydligen helt omöjligt att få tag i något om du inte köat 3 år MINST. Jag har t.o.m ringt till de olika bostadsförmedlingarna och alla säger likadant; "jaaaooo, de e jättejättejättesvårt att hitta boende i uppsala". Tack, verkligen hjälpsamt. Nepp blir nog att köpa något pilipala tält och leva i en tygtrasa utanför universitetet. Egentligen hoppas jag att jag inte kommer in, för då slipper jag den här stressen. Hoppas det blir Umeå istället, där får jag garanterat bostad tack vare min långa kötid!

Sådär i övrigt köpte jag och Sandra 1.2kg(?) kött idag. Hoppas det står sig till fredagen. Och så tror jag att jag blöder i smyg i fingret. Det luktar blod under ena nageln. Jag vet, såndär jättefräsch info alla vill ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar