torsdag 7 juni 2012

Big update typ

Ja, mycket har hänt i mitt liv nu sedan jag senast skrev någonting. Tror nästan man får ta det i nummerordning eller något. Här kommer en massa ointressant läsning för dig som har ultratråkigt:

1. Först och främst är jag ju student! Voi jumalauta. Är redan allt förbi? Dagen som jag väntat på sedan jag började skolan för 198 år sedan har redan varit och farit. Nåja. Dimissionen gick smärtfritt och dagen till ära så regnade det. På min studentfest kom dubbelt mer än vi tänkt oss. Mamma hann bli nervös om maten skulle räcka åt alla. Själv blev jag helt manisk över alla pengar och presenter jag fick. Dessutom skrapade man hem 300 euro i stipendier och en HBL-prenumeration. Kvällen blev som den blev. Tror det räcker med att säga att en viss Åbonde har lärt sig ett och annat vad gäller champagne och festdrickande.

2. Denna vecka började jag på mitt sommarjobb. Städa lägenheter efter tonåringar och rensa golvsilar 8h om dagen är nog riktigt hurra-super-omg-roligt. Men pengar är pengar. Svider dock lite eftersom jag blev erbjuden att jobba längre på mitt förra jobb, men då hade jag redan lovat att jobba på jobbet jag har nu. Det förra jobbet gav mycket bättre betalt. Får väl bara bita ihop, rensa golvsilarna och tänka hur tur man har I guess.

3. Betygen till Sverige är inskickade. Håller dock på att bli tokig. Kollar sidan varje dag eftersom dom ska uppdatera min ansökan när dom fått in mina papper. Än har inget hänt och de borde senast ha kommit fram idag. Jag tror jag får världens pms-utbrott om brevet har blivit borttappat. Betygen ska in innan 21 juni och nervös och tokig som man är så håller mina nerver på att brista. KOM FRAM, UPPDATERA SIDAN, TITTA PÅ MINA BETYG, TYCK ATT JAG ÄR FUCKING AWESOME, ANTA MIG TILL JURIDIK, GE MIG EN LÄGENHET....TACK! Ungefär något sådant.

4. Igår, efter en 6-årig lång WoW-karriär så bestämde jag mig att det är dags att gå vidare (herregud, låter som värsta äktenskapet). Nu har jag mittiallt fritid och nu tänker jag se ikapp ALLA serier jag slutat titta mitt i pga mitt spelande. Som bäst laddar jag ner Desperate Housewives säsonger som jag missat. Denna sommar kommer att bli MAAAKALÖS! Bara dom där jäkla betygen kommer fram!

Yes, that's it. Någon dag ska jag väl ladda upp några bilder...men just nu är min dator ockuperad av den där lurven Sammy (min odugliga broder) så jag får nöja mig med mammas laptop. Herregud...har både turkiet och studentbilder...jaja får se då. Nu mera choklad + desperate housewives.

Och jo, lyssna! Jag diggar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar