tisdag 26 juni 2012

Goda(?) nyheter!

Hej alla mina beundrare! GODA NYHETER väntar. Min bror har nu rasslat iväg till Åbo vilket innebär att jag har återfått min dator VILKET innebär att jag kan börja blogga igen. Hurra! Innan ni springer iväg och korkar champagneflaskorna så skall jag dock berätta om en liiiiten pinsam situation.

Ikväll satt jag och väntade på finska gäster. Dom ringde ett antal gånger och jag förstod typ ingenting vad dom sa. När dom sedan anlände till hotellet så var det som om jag glömt all finska jag någonsin lärt mig. Jag talade så pinsamt dåligt att jag ljög om att jag var från Sverige och endast bott här 3 år. Då utbrast dom "ahaaaaaaaa okei". Ungefär som att "okej DÅ fattar vi varför du talar som en babian med dyslexi". Fy fan. Tror det var ett klokt val att endast söka till universitet i Sverige...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar