onsdag 21 mars 2012

Idag är ingen bra dag

Idag är förmodligen en av de värsta dagarna på länge. Fick veta mitt samhällsresultat...helt chockad. Hade förväntat mig mycket högre poäng. Det värsta är att jag skulle ha behövt dom där poängen för att vara säker på en plats in till Sverige. Nu skulle det gälla att modersmål och engelska skulle gå helt fenomenalt...men i modersmål ligger jag på en gräns och i engelska fick jag sämre i uppsatsen än förra gången för jag hade gjort en megatabbe i ren trötthet. Fan vad man hatar sig själv...och studentexamensnämden.

Då har man ett matteprov på fredag att få dåligt i också så är allt perfekt. Och sen ett högskoleprov man får 0 poäng i. Nej skjut mig eller vad som helst. Jag skulle inte bli arg. Jag skulle vara evigt tacksam.

Hoppas på att mamma inser att detta är KRIS och att jag VILL tröstäta pizza ikväll.

1 kommentar: