torsdag 1 mars 2012

Årets värsta månad är här då..

Aaaah mars 2012. Det innebär varken vårkänslor eller att det blir varmare. Rättare sagt så innebär det att sitta hemma och ha skuldkänslor för att man inte orkar läsa fastän man borde. Mars innebär studentskrivningar...massor av dem. Och som pricken över i:et har man högskoleprovet 31 mars. Det är först 1 April som mitt liv börjar igen.

31 days, here we go.

Och snälla människor, skriv inte om hur mycket ni har läst och hur duktiga ni är. Jag får liksom skuldkänslor då jag ser att någon läser 2-3 böcker per dag och själv brukar jag ta 40 sidor, om ens det. Jag var nog inte vid mina sinnens fulla bruk då jag i januari tänkte att jag skulle ha samhällsläran genomläst 2-3 gånger innan mars + anteckningar till alla böcker. Jag har inte ens kommit igenom dom ett varv ännu och då gör jag inte heller anteckningar.

Nåja världen går ju ändå under i december 2012...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar