tisdag 27 mars 2012

Uppdatering

Det känns som om typ varenda tand e lös. Det vore väl något. Tandlös som 19-åring. Idag övade jag på högskoleprovet...gick ju käpprätt åt helvete. Dock är min motivation ungefär lika hög som då man berättar åt en blind att vi ska åka till ett ställe med hisnande utsikt. Så min  reaktion var "jääh.." och så slängde jag mig på sängen och hetsåt lite (eller snarare MYCKET) dumle.

Sedan har jag säkert x-mängd ml gift i huvudet. Fick den brillianta idén att slänga i lite blonderingsmedel i håret igår, även fastän man har några öppna sår i huvudet. Resultat? AJJJJJJJJJJJ MAMMA DET SVIIIDER!

Dock är inte min tillvaro helt fyskam, även om det låter som om jag skulle vara ett tandlöst dumhuvud med gift i huvudet. Ska snart till affären med mamma och försöka få hem lite gratis godis.

2 kommentarer:

  1. http://www.bbc.co.uk/news/health-17511011

    SvaraRadera
  2. Ååh jag lär ju vara hur snygg som helst till sommaren då...

    SvaraRadera