söndag 25 mars 2012

Did I hear some razzle?

Denna dag har bestått av massor med händelser, varför jag nu först har tid att skriva om den då klockan redan visar en annan dag.

Största händelsen är väl att jag typ hade kontakt med farsan för första gången på ca. 2 ½ år. Ska dit nästa helg och hälsa på. Får se då vad det blir till.

Annars har jag spenderat halva dagen med att sitta på google maps och åka runt i olika studieorter i Sverige. Fan. Jag är ju typ kär i dem alla. Kan inte alls välja...

Sedan har jag varit på café. Allt och mycket händer väl där. Tror dock jag och en några till kan konstatera att "Did I hear some razzle?" får definiera denna cafékväll. Sommarens nya hit btw.

Inkommande vecka kommer att innehålla så mycket att jag nästa får börja skriva ner allt för att hålla koll. Kan väl dock konstatera att: ansökning till Sverige, skriva högskoleprov och träffa pappa är de största händelserna.

Jääh. Minuter av ert liv ni inte får tillbaka. Varsågod.

Did I hear some razzle? Maracacacacaca!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar