lördag 16 juli 2011

Harry Potter

Jag och Jazze ska väl försöka oss ut på bio och se den sista delen av Harry Potter nån gång nästa helg eller så. Har sett att många klätt ut sig och sånt.

Jag ska vara Hagrid och hon Voldemort. Vi rakar hennes huvud och använder håret som skägg åt mig. Vi ska även smälla hennes ansikte några gånger mot en vägg och voilá: ett perfekt Voldemort-face. Om någon är utklädd till Harry ska Jazze attackera dom. (hon får öva flitigt på trolleritrixen då...). Själv ska jag rensa popcorn-skåpet och vara allmänt tjock och nöjd. (Fan, börjar låta skrämmande likt min egen vardag...).

Vi kom också just fram till att Ron och Hermione borde definitivt ha sex den här filmen. Riktigt kul vore det om hon blev gravid och så blir det DRAMA när det visar sig att Harry är pappan. Själv har jag inte läst boken, så jag är förväntansfull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar