tisdag 12 juli 2011

En mystisk sjukdom?

Jag har ett ställe på kroppen, eller rättare sagt mitt på huvudet, där det konstant svider. Det är ingen finne, jag har inte gjort mig illa där och tydligen ingen fästing (jag har tvingat mamma att kolla 100000 gånger).

Kanske är det någon mystisk sjukdom jag drabbats av? Kanske en bieffekt av något vaccin? Kanske en superbad mygga har bitit mig nån gång? Kanske en galen läkare sprutade dödlit gift i huvudet medan jag låg på operationsbordet? Eller är det månne början till lite cancer?

Spännande spännande.

4 kommentarer:

  1. Det är inte så att det är ett horn som håller på o växer fram? Jag tänkte ifall du håller på o transformeras till en enhörning eller nåt?

    SvaraRadera
  2. Näjj itt na horn. Platt som på månin tenn. Je no na anna mystiskt tenn.

    Ja sku transformer till en kråk btw. Tu sku säkert var ko å patric in vandrand pinn.

    SvaraRadera
  3. Å kvafö sku jag bare få va en vandrand pinn. En sengångar eller en lemur sku va trevligan ti va.

    SvaraRadera
  4. Itt får man ju önsk na. Du bare passar ti va in vandrand pinn. Du pinnar (höhö pun intended) ju på me tett tu häile tidin i tänn egen takt.

    SvaraRadera