onsdag 22 oktober 2014

Satt uppe till två i natt och skrev uppsats samt talade med Heidi. Mitt mål är att försöka vara klar i kväll, men får se hur det går.

Jag blir bara mer och mer sugen på att färga håret. Det där med självdisciplin är inte riktigt min grej. På tal om självdisciplin, jag sa för några dagar sedan att jag var trött på flottig mat och bara kände för att äta sådant med mycket grönsaker i osv. Idag är jag sjukt sugen på pizza och Emil ska inte vara hemma i kväll så det är upp till mig att själv välja vad jag ska äta i kväll. Eftersom pizzerian ligger på väg till affären och jag har tänkt handla i dag så finns det en risk att en pizza följer med hem också. Får se. Ska ju enbart till affären för att köpa energidricka och godis också.  Jaja, så gick det med min nyttiga period.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar