onsdag 29 oktober 2014

Kasst telefonsamtal

De ringde från Expressen igår och frågade om jag kunde tänka mig att svara på lite frågor. Jag svarade ju "ja" eftersom jag trodde att det var angående någon nyhet, men de ville bara kolla om jag kunde tänka mig att prenumerera på deras heminredningstidning. Vilken besvikelse alltså! Men själva samtalet var helt kasst.

Person: Gillar du heminredning?
Jag: Nej.

Person: Okej, gillar du trädgård?
Jag: Nej.

Person: gillar du att sy och fixa?
Jag: Nej.

Person: gillar du att dekorera i hemmet?
Jag: Nej.

Person: Gillar du mönster och sånt?
Jag: Nej.

Person: Vet du hur mycket 15 nummer av vår heminredningstidning kostar?
Jag: Nej, men jag antar att det är väldigt billigt eftersom du ringer mig.
Person: Jaa!! Bara 299kr! Allt det som jag räknade upp i frågorna ingår i denna tidning och det är hela 80 sidor per tidning!! Bra va?
Jag: Jaha.

Person: Är du intresserad av att prenumerera på vår heminredningstidning?



Man bara liksom vaaaaaaaaaa???? Jag sa ju för fan NEJ på alla frågor. Haha hade lust att säga "Är du seriös eller? Är du döv på örat du har mot luren eftersom du tydligen inte verkar ha hört mina rungande "nej" som jag svarat på allt?". Men jag lät bli och sa bara "nej". Hon då bara "Jamen det är ingen bindningstid!!" Som att man då bara "Jahaaaaa men oj det förändrar ju saken! SJÄLVKLART vill jag ha tidningen då juuuuh!". Vissa människor alltså.

2 kommentarer:

  1. HAHAHAHA alltså ooj kva ja skratta tå ja liest hitche alltså! Såå männ humor! :D

    SvaraRadera