torsdag 20 februari 2014

Att göra ingenting, få present och ha utskottsmöte.

Idag efter seminariet har jag varit rätt trög. Emil var på besök i mitt lilla rum och vi låg med huvudet på varsin sida av min säng och pratade om allt och inget. Efter det tänkte jag plugga på dugga, vilket gick sisådär. Internet lyckades fånga min uppmärksamhet.

Ikväll var jag på sociala utskottets möte i Juridiska Föreningen. Jag passade på att äta nästan en hel påse gifflar själv och satt och myste i en fåtölj. Riktigt roligt möte hade vi och vi spånade på några riktigt grymma idéer inför framtiden som än så länge är hemliga. /känner sig viktigt.

Nu ligger jag i sängen och väntar på att mamma ska komma på skype. Bokade flygbiljett hem till mamsen igår över påsk! Tjoo tjoo tjoo!

För övrigt fick jag en försenad födelsedagspresent av Emils mamma idag. Så snällt! Fick ett nagelkit och en massa choklad! I morgon efter duggan tänker jag antingen dricka vin eller cider och mumsa på min choklad och tycka att jag är allmänt förtjänt av det fastän jag inte är det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar