torsdag 1 augusti 2013

"Uppdatera din blogg!"

Ungefär den uppmaningen fick jag från Emil just. Okej okej okej då. Jag uppdaterar.

Ser på "The Help" just nu, vilket är en film precis i min smak. Way to go! Såg filmen med Matilda i höstas, men då missade jag början så bestämde mig att erm...host host...fixa den på laglit sätt i datorn och kolla den. Fina tider. Dessutom har jag bakat en key lime paj idag med hallon, så nu äter jag på den medans jag kollar filmen.

I morgon ska jag åka diverse karuseller på särkänniemi och äta massa onyttigt - en sådan där bättre dag med andra ord.

I övrigt vet jag inte riktigt vad jag ska säga. Har just nu "snigel extrakt" i mitt ansikte. Tydligen ska det vara någon dunder-super-hurra-kur åt hyn. Hoppas det då - annars är jag bara en lättlurad idiot med döda sniglar i ansiktet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar