onsdag 7 augusti 2013

Snart

Snart beger jag mig tillbaka till Sverige. Om 8-9 dagar rättare sagt. Båten är bokad så nu är det bara att åka. Ska mellanlanda en dag hos Sandra i Åbo innan jag far, vilket blir hur najs som helst! Tydligen något evenemang på gång i stan samtidigt så det passar ju hur perfekt som helst.

För övrigt agerade jag som en förvirrad 80-årig gumma i natt. Vaknade av att det åskade och började yra omkring överallt i rummet och hålla på. Skulle dra ur kontakterna, men fick världens blackout och förmådde mig att bara yra omkring. Sedan trodde jag att man skulle stiga upp ändå så det gjorde jag. Det var först när jag skulle äta frukost som jag märkte att klockan inte ens var 6 på morgonen. Yrade tillbaks till sängen och låg där och kände mig förvirrad. Tack för det vädergudarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar