lördag 31 augusti 2013

Desperat eller smart, vem vet.

Idag var jag på en slags ansiktsundersökning/-behandling. Tycker att jag fått så dålig hy över sommaren så ville få läget kollat. Fick höra att jag hade utmärkt hy, men vissa ställen hade fått angrepp, vilket var helt normalt och kunde bero på hormoner. Man bara "jaaaahaa?....". Hormonell? Jag har ju för tusan kommit ur puberteten. Tycker jag är så lugn och stabil. Jaja. Köpte produkter för nästan 1200kr. Antingen är jag jävligt desperat eller så är jag väldigt smart som investerar i min framtida perfekta hy. Får se då vilka mirakel dessa ska föra med sig:


Vad har jag annars pysslat med då? I torsdag tog jag, Matilda och Gro oss några stänkare och for ute i vimlet i Uppsalas nattliv. Matilda visar sin vackra tandrad, jag ser pedofilaktig ut och Gro är bara salongsberusad.


Ikväll ska jag vinna i monopol. Så här såg det ut förra gången jag vann:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar