torsdag 28 mars 2013

Blir så JÄKLA less på allt

Tack till alla fittbanker och andra fittor som inte kan jobbat normalt veckan innan påsk. Först har Tele2 dragit dubbla fakturor av mig, så istället för 530kr har de tagit 1060kr. Vad leder detta då till? Jo, att jag har för lite pengar på kontot för att hyran ska kunna betalas, vilket är förfallodag idag. Jag har satt in pengar från mitt finska konto tidigare i veckan - men de pengarna har inte kommit. Ringde och kollade upp saken. Tydligen skulle de normalt ha kommit, men den här veckan har inneburit förseningar då folk tar minisemester och håller på. Jaha. Tack som fan. Men min hyra då? Sedan ringer jag hyresvärden. Det är ok om hyran kommer in först på tisdag, efter påsk. Men dröjsmålsränta tillkommer. Jaha...så nu ska jag betala extra för att först någon tagit extra pengar från mitt konto och sedan för att någon inte orkat få mina pengar skickade i tid till mitt konto.

Glad fucking påsk liksom!

Nej jag blir så less. Tack och lov så ska jag och Emil på en minikryssning till Åland idag. Jag blir t.o.m bjuden på resan! Och så får man äta påskbuffé. Ska helt glömma bort alla idioter och bara njuta av resan och de enda lediga dagarna vi får på terminen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar