lördag 30 mars 2013

Efter regn kommer solsken

Okej, det mesta har faktiskt ordnat upp sig.

Miniutflykten till Eckerö var riktigt bra. Maten var helt gudomligt god. Massa lammstek med kantarellsås och potatisgratäng mm. Sedan drog vi hem liiite alkohol också. Lådorna hann i marken ett par tusen gånger innan vi kom hem.

Igår gjorde vi hemlagad pizza och såg sista Sagan om ringen filmen. Drack lite öl också. En sån där bättre kväll.

Idag fick jag börja morgonen med att leta påskägg. Fann ett stort ett fyllt med godis. Han vet nog hur man gör mig glad haha! Ikväll ska jag bli bjuden på en lite bättre kvällsmiddag.

Börjar nästan bli bortskämd nu. Först bjuden på Eckerö, sen godis och påskägg och nu även påskmiddag. Känner mig nästan som en prinsessa. Så himla roligt att bli lite bortskämd och känna att någon anstränger sig för ens skull. Ett av de bättre påskloven jag någonsin haft!

Pengarna löste sig också. Eller, ja måste ta itu med lite på tisdag, men annars är allt som det ska.

Glad påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar