lördag 12 maj 2012

Hur lyckas man?

Har påbörjat den slitsamma processen med att typ sortera allt jag äger. Hittills har jag lyckats med det som redan låg på golvet, skrivbordslådorna och lite i en av typ 7 skrubbar. Inte för jag direkt har sorterat än...bara kastat något och resten ligger på golvet. Hur fasiken lyckas man samla allt det här? Sorterade jag inte allt förra sommaren? Det här lär ju ta 4 dagar...minst! Om någon såg mitt rum nu och visste att de skulle bli tvingade att fixa alltihop så skulle dom förmodligen ramla ihop i en hög på golvet och gråta sig till döds.

Borde också fara ut och springa bort den extra vikten som kom till efter Turkietresan. Pöh. Jo på tal om den, det kommer förmodligen världens längsta bloggpost om den + bilder inom kort.

Om någon själ där ute besitter magiska krafter så vill jag gärna ha -10 kg, helstädat rum + allt sorterat, godis man inte går upp i vikt av och en subway smörgås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar