lördag 21 april 2012

Inte mitt fel

Här ligger man i sängen med datorn i famnen och slöar. Egentligen borde jag kanske ha gått på morgonpromenad eller någonting, men vilken mentalt frisk människa vill gå ut när det liksom ligger fucking snö på marken?? Vi får väl vår här först i juli nån gång. Undrar vem som lyckades göra vädergudarna arga? Nackskott på den personen!

Sådär annars kunde jag ju också förstås slita häcken av mig på motionscykel. Nu är det dock så att katten ligger på mina ben och sover. Jag vore ju en hemsk människa om jag steg upp. Nog för att jag ändå inte kan stiga upp, mina ben har domnat bort för länge sedan tack vare den där håriga 10-kilos klumpen.

Så summa sumarium, det är inte MITT fel att jag inte kan motionera denna ack så ljuva lördagsmorgon. Nej. Jag är typ tvingad att ligga här vid datorn i några timmar än...minst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar