lördag 26 maj 2012

Underbar dag!

Började dagen med att åka in till Vasa med mamma. Vilken underbar mamma jag har. Oj oj oj. Tror hon har spenderat över 400€ idag och det bara på mig eller på saker till studentfesten. Jag har bl.a fått väldigt fina skor och ett helt otroligt vackert (och dyrt) silverhalsband. Mitt förra gick sönder så mamma överraskade mig med att jag fick välja ut ett nytt som en liten tidig studentpresent. Sedan tittade vi även på MacBooks och det blir att åka och köpa en i juni där även mamma betalar en bra del av den. Inte nog med det så har man även fått hem annat smått och gott samt god mat, godis och subway. Oj mamma! <3

Ikväll är det dessutom eurovisionsfinal! Alla som känner mig någorlunda väl vet att detta är tv-höjdpunkten på året för mig. Inte mycket jag skulle missa eurovisionen för...Go Go Cypern/Ryssland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar