söndag 8 april 2012

Påsken - ytterligre några kilo tyngre

Idag har varit en bra men konstig dag. För det första började jag jobba 06.30. Hade festat kvällen/natten innan och fått 3 ½h sömn, så man mådde som man mådde på jobbet. Sedan bar det iväg på en ovanligt lång pizzavisit till Casa. Sedan kom den där brorsan hem och jag mår fortfarande illa. Dock har man fått sig ett x-antal goda skratt idag, t.o.m så att jag hostade upp pizza vid ett tillfälle.

Sedan har jag väl svällt ut ytterligare en par kilo. Nog skulle jag väl träna om det inte var för alla arbetsskador man får...säger vi nu. Jaja, någon ska väl vara fet så att ni andra upplevs som smala.Varsågod.

Jag tror att jag i framtiden ska flytta ut till någon oas och bo i ett tält med en kamel. Sedan plockar jag massa örter och hittar på blandningar som ska bota folk från allt möjligt men som egentligen inte hjälper ett piss. Låter mycket roligare än städa hus, stress, pendeltåg, jobb, arbeta 10h, hem, räkningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar