lördag 7 juni 2014

Man får ju passa på..

Bestämde mig för att släpa mitt lata arsle till gymmet idag. Helt folktomt. Det var inte en enda människa på övervåningen, så det kändes lite konstigt med tanke på att det brukar vara fullt. I och för sig var jag ju jättenöjd, då kunde ju ingen se hur jag pusta och stånka på min crosstrainer. Passade på att sjunga med i låtarna på spotify när jag ändå var ensam. Lekte att jag var med i Eurovision och vann osv osv. (Ja, jättemoget jag vet). Kan ju hända att det var därför som ingen kom upp på övervåningen om de hörde en flämtande kråka sjunga Hard Rock Hallelujah. Man får ju liksom passa på när man har chansen. Nå väl. 7,13 km och x-antal showframträdanden senare så var jag klar.

Jag hade annars tänkt handla idag...men har 15 kr på mitt kort och pengarna jag förde över kommer först på måndag. Fun fun. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar