måndag 11 november 2013

Besviket litet monster

Gaga släppte sitt nya album ARTPOP idag. Nå, som det fan jag är så lyssar jag självklart genom alla låtar och märker till min förskräckelse att jag nästan inte gillade någon. Förutom Applause som jag älskar så tyckte jag att Gypsy också lät bra. De två låtarna låter fortfarande som Gaga. Det övriga verkade vara nåt desperat försök mellan hiphop, Kesha och random bitchmusik.

Nej nej nej! Jag har alltid köpt hennes album för att jag har velat stödja henne. Men denna gång låter jag bli. Här tappade hon tyvärr ett litet monster, även om hon fortfarande hade en par bra låtar.

Jaha, så förutom att jag tappade respekten för min favoritartist så har väl inte så mycket annat hänt idag. Ska försöka slarva ihop ett föredrag som jag ska hålla i morgon. Tjohoooo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar