måndag 28 oktober 2013

Så mycket roligt

Har haft så mycket för mig att jag inte hunnit med skolan, men det är en annan sak.

I fredags var jag på ämbetsmannafest i Juridiska Föreningen. Bästa sittningen! Vi åt, drack, sjöng, dansade, skrattade, ramlade omkull, stod på stolar, hoppade...ja, allt. Dessutom var alla utklädda, jag drack cider ur en nappflaska hela kvällen.

I lördags var jag på pizza med några ämbetsmän, städade sugan vi hade fest i och spelade kortspel med trevligt folk långt in på natten.

Idag städade jag gamla rummet och annat tråkigt. Det hela vägdes dock upp av finbesök på kvällen. Vi kollade filmen Mama. Hemskaste scenen var när en liten tax sprang på golvet, i alla fall enligt Gro. Det var då hon skrek som högst.

I morgon ska jag ha föreläsning i en biosal. De niiiiii!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar