söndag 12 augusti 2012

Den där gången...

Det var en gång då familjen Åbonde for till Larsmo. Jag hittade två ganska roliga bilder som jag då tyckte jag kunde dela med mig. Nog för att jag igår spydde ner bloggen med bilder. Vem vet, fjortisen i mig kanske äntligen har vaknat till liv även om det är 5 år för sent.

Den här bilden är jättekul. Mormor njuter av omgivningen medan jag sitter inlindad och lider av alla småkryp.



På ett rastställe i Larsmo. Denna bild mest för att min bror sällan är hemma och det inte finns något aktuellt kort på mormor och hennes ack så ljuva barnbarn.



Sådär annars sitter jag och frossar i godis. Jag hade tydligen gått ner lite i vikt såg jag på vågen i morse och så kan vi tydligen inte ha det tänker min hjärna. Sötsug ftw.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar