söndag 8 juli 2012

En riktigt bra helg

Då var tomatkarnevalshelgen i princip förbi. Men denna gång bjöd karnevalen på en massa roliga minnen och händelser.

I fredast var det utekväll som gällde. Det blev en riktigt lyckad kväll och trevligt hade man från början till slut. Lite cred åt bandet Rockbox som alltid lyckas skapa stämning!

I lördast fick jag agera bartender i stortältet. Blev att jobba från 18.30 till nästan 4 på natten utan någon egentlig paus. Det var full rulle och otroligt många dök upp. Hörde att någon sa att det aldrig förr varit så många besökare. Jag fick blanda drinkar och allt som hör bartenderlivet till. Stressigt - men otroligt kul. Igen! Dessutom träffade man massor med folk, både gamla och nya bekanta. Lördagen blev nog kvällen som bjöd på de bästa minnerna, även om fredagen var väldigt lyckad!

Idag kom då världshistoriens längsta åskväder. Tror det åskade och höll på i ca. 5h här. Åååh vad jag saknade min kära dator! Men men, ny arbetsvecka hägrar. Mitt största dilemma nu är om jag ska orka tvätta håret ikväll eller om jag offrar 15min sömn i morgon och tvättar det då. Dagens i-landsproblem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar