torsdag 12 juli 2012

ANTAGEN!!

Woooohoooooo! Tänk, lilla jag blev ANTAGEN till juristprogrammet i Uppsala!

For till Vasa idag med mamma. Sprang säkert in på Soneras affär 5 gånger bara för att checka antagningssidan på internet. Den var ju helt överbelastad så fick vänta tills närmare typ 4-tiden(?) innan ja fick mitt svar. Oj gud va glad ja blev. Glädjetjut mitt i affären och sedan gick jag och mamma och log som några idioter resten av dagen.

Vasa bjöd på Amarillomat, glass och en hel del shopping. Jag spenderade nästan 200 euro idag på bara saker åt mig. Köpte bl.a TVÅ nya converse par, en kavaj, shorts, en bok och lite annat smått och gott.

Nej fyfan vad jag är L-Y-C-K-L-I-G! Jag har ju förstås ingen bostad ännu och jag lär förmodligen bli utan en egen för ett tag. Men det får vara ett problem om en månad.

Tralalalalalalaaaa :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar