lördag 3 december 2011

Le Awesome

Jaaa! Amanda Fondell kom med i Idolfinalen. Jag blev så lycklig att jag nästan tänkte springa upp för väggen och göra en volt då jag insåg att jag inte kan. Men lika lycklig är jag för det...eller njaa...det vore ju ett jäklit nice partytrick.

Jag ska tydligen hålla lektion i period 5 i Hälsokunskap i gymnasiet. Det är spännande tider vi lever i. "Ät choklad och strunta i att motionera, då börjar  ni se ut som mig och då slipper jag känna mig allmänt tjock"

Nu ska jag se på Lady Gagas show för sjuttioelfte gången och jo - sjuttioelva är ett riktigt tal, det är bara att det är så lååångt bak i talföljden att ingen har orkat räkna så långt än, utom jag då.

I morgon ska jag tvätta bort kattens ripuli från min wc vägg. Oj om jag ändå fick somna in för evigt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar