lördag 29 oktober 2011

Kurrande hårbollar, sopranos, resor och skabb.

Den här fredagsnatten kommer att bli ihågkommen som "Natten som bestod av The Sopranos och myspys med kissen medans regnet öser ned". Det är alltid trevligt med en kurrande hårboll förutom det faktum att du blir invalid och inte kan röra fötterna.

Vad annat då...?

Jo, jag ska tydligen till Turkiet i maj. Det behövs inget utropstecken eller smily. Jag har ännu inte riktigt smällt det, plus att varenda jäkel fattar väl att det är OMG-HURRA-JÄTTEJÄTTEJÄTTEROLIGT?!? Alltså, jag ska till Turkiet och till på köpet med en massa klasskamrater. Maakalöst.

Och så har jag fått skabb i min högra blinkhinna. Funderar snart på att operera mig själv, för det här går inte. Det kliar så grymt att man borde göra en dokumentär om mitt lidande.

Peace out, dudes and dudettes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar